FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

Taxi MGT bestellen Leeuwarden;

  1. Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
    Hou in elk geval straatnaam en huisnummer gereed. Dan kunnen we u snel van dienst zijn.
  2.  Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
    Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een MGT-taxi reserveren.
  3. Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
    U kunt dit navragen bij de telefooncentrale door te bellen naar 06- 853 30 115
  4. Kan ik een MGT-taxi bij een metro- en/of treinstation reserveren?
    Ja, dat kan, maar alleen als u een specifiek adres + huisnummer kunt opgeven.
  5. Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?
    De gemiddelde wachttijd is 10 á 15 minuten. Bij abnormale weersomstandigheden, in de nachtelijke uren, buiten de rondweg en tijdens de spits kan het vanzelfsprekend iets langer duren.
  6. Wat zijn de voorwaarden m.b.t. een annulering van de taxi?
    In geval van een annulering van de geboekte taxirit berekenen wij altijd 50% van de kosten van de afgesproken ritprijs aan u door. In geval van een annulering binnen 48 uur berekenen wij 100% aan u door.

Tarieven;

  1. Hanteert Taxicentrale MGT een vast tarief voor ritten naar Schiphol?
    Ja, voor meer informatie verwijzen wij u naar onze pagina Luchthavenvervoer.
  2. Kan ik vooraf een vaste prijs afspreken?
    Ja. In principe rijdt elke taxichauffeur op de meter. Maar als u wilt kunt u op het moment van instappen een prijsafspraak maken met de taxichauffeur. Als de meter eenmaal loopt is dit niet meer mogelijk.

De taxirit en overigen;

  1. Heeft de taxichauffeur een navigatiesysteem aan boord?
    Ja, alle MGT chauffeurs hebben een navigatiesysteem in de taxi. Zij beschikken echter ook over een zeer goede stratenkennis, en hebben het systeem vaak niet of nauwelijks nodig.
  2. Neemt de taxichauffeur de kortste of de snelste route?
    Onze taxichauffeurs rijden automatisch de kortste route. Tijdens de spits of wegopbrekingen kan de chauffeur met u overleggen of de snelste route ook een optie is.
  3. Kan ik in mijn rolstoel in de taxi worden vervoerd?
    Nee, u kunt in de taxi niet in uw rolstoel blijven zitten. Als u uit de rolstoel kunt komen en de rolstoel is inklapbaar, dan kan Taxicentrale MGT u wel vervoeren.
  4. Mag ik een baby in een taxi vervoeren?
    Ja, maar alleen als er ook een volwassene mee gaat.
  5. Hebben de taxi’s een kinderzitje?
    Ja wij hebben één kinderzitje, ondanks dat taxi’s hiervoor een ontheffing hebben.
  6. Kan ik Taxicentrale MGT bellen voor een kort ritje?
    Ja, onze taxi’s weigeren geen korte ritten. Ook voor een kort ritje kun u ons altijd bellen.
  7. Helpt de taxichauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?
    Ja, iedere taxichauffeur van Taxicentrale MGT helpt met instappen en/of bagage.

Schipholtaxi Friesland, Groningen & Drenthe

Taxicentrael MGT, dé Schipholtaxi van het Noorden. Wij rekenen geen toeslagen en u deelt de taxi nooit met anderen. Voor een persoonlijke, betrouwbare en betaalbare taxi belt u Schiphol Taxi van taxicentrale MGT op 06- 853 30 115.

Direct contact via Whatsapp ( 24/7)

Vaste tarieven Schiphol taxi
Friesland - Schiphol
1 t/m 4 pers.
€159,-
All in
Friesland - Schiphol
5 t/m 8 pers.
N.B.
Niet beschikbaar